Поради для учнів

  12 порад для вивчення німецької мови

1. Поповнюй свій словниковий запас!
2. Повторюй всі вивчені слова, тому що повторення мати мудрості    
    регулярно!
3. Використовуйсвій словниковий запас, говорить! Якщо у вас немає 
     мовного партнера, складай письмово діалоги  та презентуй їх 
     самостійно!
4. Складай речення з новою лексикою!
5. Намагайся вивчити більше фраз! Це краще, ніж зубрити окремі слова.
6. Слухай  німецькі пісні і дивись німецькі фільми! Це не тільки цікаво, а   
     й   "корисно"!
7. Вивчай  тонкощі граматики, але не зубри  правило дослівно! Спроби 
     зрозуміти їх!
8. Читай німецькі вірші фонетично правильно! 
9. Переказуй різні тексти! Але  власними словами! Так ви тренуєте 
    свою мовну гнучкість.
10.Читай німецьку літературу! Тексти без словника, щоб зрозуміти зміст!
11. Не бойся говорити спонтанно!
12. Ніколи не лінуватися і завжди працюй старанно!

Як вчити слова (іноземна мова).

 1. Вчи іменники з артиклем в однині, запам'ятовуй форму множини і родового відмінка.
 2. Учи дієслово в основній формі, три основних форми дієслова.
 3. Учи прикметники в короткій формі. Ясно представляй собі, що вчити.   Зверни увагу   
     на вимову.
 4. Придумай речення  з новим словом. А краще придумай ситуацію з кількома новими  
     словами.

Як працювати зі словником.

  1.  Вивчи добре алфавіт, так як слова поміщені в словнику в строгому алфавітному порядку.
  2.  З великої літери в німецькій мові починаються тільки іменники. Усі іменники дані   в називному відмінку однини, за словом іде артикль, потім форма родового відмінка однини, причому незмінна частина слова замінюється тильдою.
  3.  Дієслова даються у формі інфінітива, перехідні дієслова із позначкою; неперехідні, слабкі без значка.
 Як перекладати текст .
  1. Прочитай все і постарайся зрозуміти зміст ( це полегшить тобі вибір слова в словнику ) . 
  2. Постарайся зрозуміти значення незнайомого слова по словопроізводним ознаками . 
  3. Знайди незнайоме слово і вибери з декількох значень підходящі за змістом всієї фрази . Роздробити пропозицію на синтаксичні групи (група підмета, група присудка і т.д.). Знайдіть у кожній групі центральне слово , і визнач залежність інших слів від центрального слова . 
  4. Коротко розкажи основний зміст тексту . 
  5. Так потрібно працювати для дослівного перекладу тексту.

Немає коментарів:

Дописати коментар